Nem Affaldsservice

Henter data. Vent venligst...

KUNDEFORHOLD
Sigynsgade 36, 2200 København N

Du skal være affaldsansvarlig

For at bestille eller sende beskeder skal du være affaldsansvarlig eller villaejer.

Indtast dine oplysninger her, så vi eventuelt kan kontakte dig om denne henvendelse eller driftsforhold.

En affaldsansvarlig er fx ejendommens ejer, administrator, vicevært, formand for ejerforeningen eller lignende.



*
*

*
*

*
*

Felter markeret med * skal udfyldes

Opdatering af IT systemer fra 02.12.21 til 06.12.21

Fra torsdag den 2. december kl. 12 til mandag den 6. december kl. 8 opdaterer vi vores affaldssystemer.

I den periode vil du fortsat kunne henvende dig og lave bestillinger via Nem Affaldsservice.

Vi vil imidlertid ikke have mulighed for at behandle din henvendelse eller bestilling før mandag den 6. december.
Det betyder, at renovatøren i den periode ikke vil få besked om fx manglende tømning eller vil kunne bekræfte en bestilling før fra mandag den 6. december kl. 8.

Når vi åbner systemerne igen kan der være forsinkelse i sagsbehandlingen på grund af ophobede henvendelser. Dette kan betyde, at de bestillinger der bliver lavet i perioden bliver leveret senere end forventet.

Vi arbejder så hurtigt som muligt på at normalisere sagsbehandlingen efter den 6. december.