Nem Affaldsservice

Henter data. Vent venligst...

KUNDEFORHOLD
Sigynsgade 36, 2200 København N

Økonomi

Her kan du se affaldsgebyrerne for din ejendom de seneste 4 år.
Bemærk at regulering af affaldsgebyrerne ikke fremgår af opkrævningsoversigten på denne side.

Ejendomsoplysninger

Ejendomsnr. 15696
Bydel: Nørrebro
Antal boligenheder: 157
Antal beregnede erhvervsandele: 3

Kundeforholdsnavn: Sigynsgade 66
Kundeforholdsnr.: 37027

Tilknyttede adresser:
Sigynsgade 36, 2200 København N
Sigynsgade 38, 2200 København N
Sigynsgade 40, 2200 København N
Sigynsgade 42, 2200 København N
Sigynsgade 44, 2200 København N
Sigynsgade 46, 2200 København N
Sigynsgade 48, 2200 København N
Sigynsgade 50, 2200 København N
Sigynsgade 52, 2200 København N
Sigynsgade 54, 2200 København N
Sigynsgade 56, 2200 København N
Sigynsgade 58, 2200 København N
Sigynsgade 60, 2200 København N
Sigynsgade 62, 2200 København N
Sigynsgade 64, 2200 København N
Sigynsgade 66, 2200 København N


Opkrævningshistorik

År Type Beløb
2021 A conto 316.253,75 kr.
2020 A conto 323.083,75 kr.
2019 A conto 273.244,00 kr.
2018 A conto 279.468,00 kr.

Opkrævning for 2021

Ugentlig tømningsvolumen: 14.880 liter.
Gebyrer
Dagrenovationsgebyr: 101.184,00 kr.
Ordningsgebyr: 151.819,00 kr.
Affaldsgebyr for 2021 excl. moms i alt: 253.003,00 kr.
Moms: 63.250,75 kr.
Affaldsgebyr for 2021 incl. moms i alt: 316.253,75 kr.

Tilbage til oversigten

Opdatering af IT systemer fra 02.12.21 til 06.12.21

Fra torsdag den 2. december kl. 12 til mandag den 6. december kl. 8 opdaterer vi vores affaldssystemer.

I den periode vil du fortsat kunne henvende dig og lave bestillinger via Nem Affaldsservice.

Vi vil imidlertid ikke have mulighed for at behandle din henvendelse eller bestilling før mandag den 6. december.
Det betyder, at renovatøren i den periode ikke vil få besked om fx manglende tømning eller vil kunne bekræfte en bestilling før fra mandag den 6. december kl. 8.

Når vi åbner systemerne igen kan der være forsinkelse i sagsbehandlingen på grund af ophobede henvendelser. Dette kan betyde, at de bestillinger der bliver lavet i perioden bliver leveret senere end forventet.

Vi arbejder så hurtigt som muligt på at normalisere sagsbehandlingen efter den 6. december.