Nem Affaldsservice

Henter data. Vent venligst...

KUNDEFORHOLD
Digevej 16, 2300 København S

Hvad skal du bruge hjælp til?

Vær opmærksom på, at du skal være affaldsansvarlig for din ejendom eller villaejer for at bruge knapperne BESTILLING og BESKED TIL KOMMUNEN.


Klik på det lille i, hvis du er i tvivl om, hvilken knap du skal bruge

Overblik Overblik

Her kan du få et overblik over tilmeldte affaldsordninger, standpladser, materiel og kommende tømmedage
Bestilling Bestilling

Som affaldsansvarlig kan du på tilmeldte affaldsordninger bestille afhentning af affald, midlertidige containere, reparation eller vask af materiel, samt ansøge om affaldsordninger der ikke er tilmeldt
Besked til Kommunen Besked til Kommunen

Her kan du give besked om fx manglende tømning, beholdere der ikke sættes på plads eller ændringer af materiel/standplads
Tømmekalender Tømmekalender

Her kan du hente en kalender over tømmedage de næste 6 måneder
SMS Service SMS Service

Her kan du tilmelde eller afmelde SMS-service. Ved tilmelding får du SMS besked dagen før afhentning.
Økonomi Økonomi

Her kan du bl.a. se ejendommens affaldsgebyrer de sidste 4 år.

Tilbage til forsiden

Opdatering af IT systemer fra 02.12.21 til 06.12.21

Fra torsdag den 2. december kl. 12 til mandag den 6. december kl. 8 opdaterer vi vores affaldssystemer.

I den periode vil du fortsat kunne henvende dig og lave bestillinger via Nem Affaldsservice.

Vi vil imidlertid ikke have mulighed for at behandle din henvendelse eller bestilling før mandag den 6. december.
Det betyder, at renovatøren i den periode ikke vil få besked om fx manglende tømning eller vil kunne bekræfte en bestilling før fra mandag den 6. december kl. 8.

Når vi åbner systemerne igen kan der være forsinkelse i sagsbehandlingen på grund af ophobede henvendelser. Dette kan betyde, at de bestillinger der bliver lavet i perioden bliver leveret senere end forventet.

Vi arbejder så hurtigt som muligt på at normalisere sagsbehandlingen efter den 6. december.