Henter data. Vent venligst...
Du er her:
- Find din ejendom
- Oversigt
24-02-2021: Beholder defekt - reparation er bestilt (Sigynsgade 36, 2200 København N - Ekstra beholdere)
Hvad skal du bruge hjælp til?
Vær opmærksom på, at du skal være affaldsansvarlig for din ejendom eller villaejer for at bruge knapperne BESTILLING og BESKED TIL KOMMUNEN.
Klik på det lille i, hvis du er i tvivl om, hvilken knap du skal bruge
Her kan du få et overblik over tilmeldte affaldsordninger, standpladser, materiel og kommende tømmedage
Som affaldsansvarlig kan du på tilmeldte affaldsordninger bestille afhentning af affald, midlertidige containere, reparation eller vask af materiel, samt ansøge om affaldsordninger der ikke er tilmeldt
Her kan du give besked om fx manglende tømning, beholdere der ikke sættes på plads eller ændringer af materiel/standplads
Her kan du hente en kalender over tømmedage de næste 6 måneder
Her kan du tilmelde eller afmelde SMS-service. Ved tilmelding får du SMS besked dagen før afhentning.
Her kan du bl.a. se ejendommens affaldsgebyrer de sidste 4 år.